Michaela Škodová - Lady Marion

09.11.2011 10:15

Jsem ve znamení střelce a moje záliby jsou převážně koně, a také velice ráda fotím a samozřejmě jízda  v Ds. Mám to štěstí, že práce je i mým koníčkem. Momentálně pracuji mimo ČR, konkrétně v Itálii blízko Lago di Garda, ve velmi prestižní jezdecké stáji. Práci mám zajímavou a sbírám skušenosti s chovem koní a jezdectvím.  V dámském sedle jsem jezdila za DJS Artemis především ve dvojci s Lenkou. společně jsme se účastnily mnoha akcí jako např. Botanicus, příjezd Karla IV. na Karlštejn, nebo velmi náročné čtyřdenní akce v Lysé nad Labem.

 

Společně jsme také  dostaly  angažmá v r.2010 na zámku Sychrov, v jehož zahradách jsme vystupovaly v dámském sedle s Koňským kaskadérským divadlem Kentaur, ještě společně s Historickým sokolnictvím Milana Straky, celé léto r.2010.

Získali jsme tu mnoho cenných zkušeností a mnoho nových přátel. Bylo to pro  nás nezapomenutelné léto na zámku  Sychrov.

Po-té jsme na Sychrově ustájily naše koně u Hanky na Ranči na šutru a začaly společně novou spolupráci. A tak také vzniklo toto občanské sdružení Dámská jezdecká elegance. Rády bychom pokračovaly v sokolnictví, pohádkách a sportu v dámském sedle.

Moje jezdecké úspěchy : Parkury do st. "ZL" v sedle Paramona, a mnoho umístění na hobby závodech v sedle kobylky plemene Achalteke jménem Malake.

 

 

Fotogalerie: Michaela Škodová - Lady Marion