Lenka Rajská - Lady Elizabeth

10.11.2011 09:57

Jízda v dámském sedle, návrhy kostýmů na historické téma a vše kolem,  je pro mne splněným  snem - oživlá pohádka. K jízdě v dámském sedle jsem se dostala v roce 2008. 

Za DJS Artemis jsem se účastnila, většinou s Míšou, společenských a historických akcí v dámském sedle několik let. Např. historického průvodu Albrechta z Valdštejna, podzimní výstavy v Lysé nad labem, nebo Přijezdu Karla IV. na Karlštejn

A od podzimu 2011 se věnuji tomuto sdružení Dámské jezdecká Elegance.



Jsem ve znamení panny, nenapravitelný snílek a romantička. Mám ráda umění, tanec a historické romány. Kromě mé kobylky Halivery-Jessie, jsem měla  fenku Leonbergra Belišku a byla maskotem DJS Artemis. Bohužel už pobíhá v psím ráji. Opustila nás ve věku 10-ti let v březnu 2010. Bez pejska na světě bylo poněkud smutno a tak  novými přírůstky do týmu jsou dva pejsci pudlů královských, bráškové  Niky a Riky nar. r.2010.

Fotogalerie: Lenka Rajská, Lady Elizabeth